سفارش تبلیغ
صبا ویژن


چترخیس رها

سال 89 یه روز خوب پاییزی، توی  پارک کذایی (دوستان در جریان هستن)با دوستم قدم میزدیم که یه گزارشگر رادیو اومد و پرسید: خانوما مصاحبه میکنید؟
گفتیم : در مورد چی؟
گفت: در مورد چتر...اینکه  واژه ی چتر شمارو یاد چی میندازه؟!!!
من کمی فکر کردم و گفتم: ممم یاد سایه بون ، حامی ، یکی که هوای آدمو داره...
گزارشگر سری تکون داد و چند قدمی به سمت دوستم رفت و ازش پرسید : چتر شمارو یاد چی میندازه؟
 دوستم گفت:"یاد کسی که باید باشه ولی نیست"

و من هم به یاد کسی که باید باشه ولی نیست و با نبودنش منو تا ابد خیس ِ خیس کرد این وبلاگو زدم و
اسمشو گذاشتم :"چتر خیس رها"!!!

پ.ن:نگرانم نباشید ...حالم خوبه...کمی درگیرم و سردرگم...این مطلب هم برای سال گذشته است که الان آپ کردم...بس که این روزها تکلیفم روشن نیست با خودم...


نوشته شده در چهارشنبه 91/2/13ساعت 3:23 عصر توسط رهارستگار نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ